(Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej, 2020-02-29)
Pyra, Mariusz
Cel pracy. Celem pracy jest identyfikacja roli i wpływu symulacji komputerowej Marketplace
na kompetencje studentów z zakresu przedsiębiorczości, nabyte w procesie edukacji na uczelni
wyższej. Praca została osadzona w literaturze poświęconej teorii kompetencji przedsiębiorczych
i zawiera prezentację badań empirycznych przeprowadzonych w toku nauczania.
Materiał i metody. Analiza statystyczna testów kompetencji (przed szkoleniem i po szkoleniu).
Wyniki. Badania wskazały na istotny wpływ wykorzystanej symulacji na wzrost wiedzy z zakresu
przedsiębiorczości i kompetencji zarządczych wśród badanych studentów.
Wnioski. Badania empiryczne wpływu symulacji komputerowych na kompetencje powinny
uwzględniać ograniczenia, przede wszystkim pewien stopień subiektywizmu samooceny kompetencji
przedsiębiorczych badanych, a także stosowanie krótkiej listy pytań merytorycznych.